Många järn i många eldar

Som jag rapporterat tidigare gör jag för närvarande ett inhopp hos min gamla arbetsgivare Attendo i väntan på att en ny ordinarie presschef kan komma på plats. Men min bas är fortfarande som frilansskribent och kommunikationsrådgivare med egen låda. Jag sitter ihop med Rådhusgruppen City i Stockholm, men samarbetar regelbundet med andra i olika konstellationer. I dag blev det offentligt att jag också kommer att vara seniorkonsult på K-Street Advisors. Parallellt med allt detta är jag chefredaktör för Makthavare.se.

Det är många olika roller jag balanserar, men det verkar faktiskt fungera. Hör gärna av er om ni vill diskutera jobb.

Kommentera

