Tillfällig comeback

Jag har fått en del frågor om jag gett upp frilansandet och gått tillbaks till min gamla arbetsgivare Attendo Care, mot bakgrund av att jag den senaste tiden synts en del i medierna och fört Attendos talan. Svaret är att jag, i väntan på att en ny ordinarie presschef kan börja, hoppat in som konsult/vikarie och sköter företagets presskontakter. I och med att jag jobbat på Attendo i över två och ett halvt år är jag väl förtrogen med verksamheten och organisationen, och kan hantera medieförfrågningar parallellt med andra uppdrag. Vikariatet löper fram till slutet av september.

One response to “Tillfällig comeback

  1. Pingback: Många järn i många eldar | PromeMorian

Kommentera

